flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати онлайн - опитування відвідувачів суду стосовно якості та ефективності роботи Північного апеляційного господарського суду з 09.12.2024 по 20.12.2024

23 грудня 2024, 17:34

З метою дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України, Північним апеляційним господарським судом з 9 по 20 грудня 2024 року проводилось анонімне опитування громадян – відвідувачів суду.

Анкети заповнювалися в електронній формі на офіційному сайті Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити архітектурну та інформаційну доступність суду; зручність умов перебування громадян в суді; організацію та якість роботи канцелярії та суду; повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду; якість інформаційної наповненості web-ресурсів Північного апеляційного господарського суду; ступінь довіри до господарських судів України.

В опитуванні взяли участь 13 респондентів, які є учасниками судових процесів, переважно віком від 26 до 39 років (69% респондентів). Всі респонденти добре обізнані з роботою суду та суддів (70% респондентів обрали варіант «цілком обізнаний/обізнана», 30% респондентів обрали – «загалом обізнаний/обізнана»).

Відділом організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень опрацьовано онлайн-анкети, заповнені учасниками опитування, та встановлено такі результати.

Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку окремих аспектів організації роботи Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, більшість респондентів надали позитивні оцінки («відмінно» та «добре») щодо:

- зручності доступу до будівлі суду, чистоти та санітарного стану приміщення;

- повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів інформації на інформаційних стендах, а також інформаційної наповненості на вебресурсах Північного апеляційного господарського суду;

- організації роботи канцелярії та якості роботи суду в цілому.

 

Варто звернути увагу, що 46,2% респондентів брали участь у судових засіданнях в режимі відеоконференції поза межами суду та 53,8%  – не брали участі у судових засіданнях в режимі відеоконференції поза межами суду. Кількість користувачів сервісу «Електронний суд» серед респондентів – 92,3% респондентів.

Анкета, також, містила питання щодо порівняння рівня якості роботи суду та підвищення рівня довіри. Так, на питання «Чи змінилася якість роботи суду порівняно з минулим роком?» 7,7% респондентів обрали варіант «значно покращилась», 30,8% – «дещо покращилась», 38,5% – «залишилась без змін», 7,7% – «дещо погіршилась», 15,4% – «важко відповісти».

Проведене анкетування, також, дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість і ефективність роботи суду. 

 

 

Північний апеляційний господарський суд висловлює вдячність усім учасникам анонімного опитування за витрачений час на надання відповідей.

Усі результати проведеного анонімного опитування було опрацьовано та взято до уваги.