flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати онлайн - опитування відвідувачів суду стосовно якості та ефективності роботи Північного апеляційного господарського суду з 06.12.2023 по 20.12.2023

З метою дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України, Північним апеляційним господарським судом з 6 по 20 грудня 2023 року проводилось анонімне опитування громадян – відвідувачів суду.

Анкети заповнювалися в електронній формі на офіційному сайті Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити архітектурну та інформаційну доступність суду; зручність умов перебування громадян в суді; організацію та якість роботи канцелярії та суду; повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду; якість інформаційної наповненості web-ресурсів Північного апеляційного господарського суду; ступінь довіри до господарських судів України.

В опитуванні взяли участь 12 респондентів, які є учасниками судових процесів, переважно віком від 26 до 39 років (58,3% респондентів). Всі респонденти добре обізнані з роботою суду та суддів (33,3% респондентів обрали варіант «цілком обізнаний/обізнана», 58,3% респондентів обрали – «загалом обізнаний/обізнана», 8,3% – «майже не обізнаний/не обізнана»).

 

Відділом організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень опрацьовано онлайн-анкети, заповнені учасниками опитування, та встановлено такі результати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку окремих аспектів організації роботи Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, більшість респондентів надали позитивні оцінки («відмінно» та «добре») щодо:

- зручності доступу до будівлі суду, чистоти та санітарного стану приміщення;

- повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів інформації на інформаційних стендах, а також інформаційної наповненості на вебресурсах Північного апеляційного господарського суду;

- організації роботи канцелярії та якості роботи суду в цілому.

 

Крім того, анкета, містила питання щодо оптимальної форми судового засідання в умовах війни. 6 респондентів з 12 обрали варіант «безпосереднє перебування у залі судових засідань», 2 респонденти вважають оптимальною формою відеоконференцзв'язок, 4 респонденти обрали два варіанти та вважають оптимальною обидві форми судового засідання.

Варто звернути увагу, що 16,7% респондентів брали участь у судових засіданнях в режимі відеоконференції поза межами суду та 83,9%  – не брали участі у судових засіданнях в режимі відеоконференції поза межами суду. Кількість користувачів сервісу «Електронний суд» серед респондентів – 58,3% респондентів.

Анкета, також, містила питання щодо порівняння рівня якості роботи суду та підвищення рівня довіри. Так, на питання «Чи змінилася якість роботи суду порівняно з минулим роком?» 16,7% респондентів обрали варіант «значно покращилась», 58,3% – «залишилась без змін», 8,3% – «дещо погіршилась», 16,7% – «важко відповісти».

Про певне підвищення рівня довіри до Північного апеляційного господарського суду вказали такі результати опитування: 16,7% респондентів обрали варіант «значно підвищився», 16,7% - «дещо підвищився», для решти респондентів рівень довіри залишився без змін.

Проведене анкетування, також, дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість і ефективність роботи суду. 

 

 

Північний апеляційний господарський суд висловлює вдячність усім учасникам анонімного опитування за витрачений час на надання відповідей.

Усі результати проведеного анонімного опитування було опрацьовано та взято до уваги.