flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати онлайн - опитування відвідувачів суду стосовно якості та ефективності роботи Північного апеляційного господарського суду з 18.06.2021 по 14.07.2021

 

 

 

З метою дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України, Північним апеляційним господарським судом з 18 червня по 14 липня 2021 року проводилось анонімне опитування громадян – відвідувачів суду.

Для запобігання розповсюдженню гострої респіраторної хвороби COVID-19, анкети заповнювалися лише в електронній формі на офіційному сайті Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити архітектурну та інформаційну доступність суду; зручність умов перебування громадян в суді; організацію та якість роботи канцелярії та суду; повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду; якість інформаційної наповненості web-ресурсів Північного апеляційного господарського суду; ступінь довіри до господарських судів України.

В опитуванні взяли участь 22 респонденти, які є учасниками судових процесів, переважно віком від 26 до 39 років (72,7% респондентів). Всі респонденти добре обізнані з роботою суду та суддів (54,5% респондентів обрали варіант «цілком обізнаний/обізнана» та 45,5% респондентів обрали - «загалом обізнаний/обізнана», варіант «майже не обізнаний/не обізнана» жодним респондентом не обирався).

 

Відділом організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень опрацьовано анкети, заповнені учасниками опитування, та встановлено такі результати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку організації роботи Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, більшість респондентів надали позитивні оцінки («відмінно» та «добре») щодо:

- зручності доступу до будівлі суду, чистоти та санітарного стану приміщення;

- повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів інформації на інформаційних стендах, а також інформаційної наповненості на веб-ресурсах Північного апеляційного господарського суду;

- організації роботи канцелярії та якості роботи суду в цілому.

 

Крім того, анкета, містила питання щодо порівняння рівня якості роботи суду та підвищення рівня довіри. Так, на питання «Чи змінилася якість роботи суду порівняно з минулим роком?» 4,8% респондентів обрали варіант «значно покращилась», 19% респондентів обрали - «дещо покращилась», 47,6% - «залишилась без змін», 4,8% - «дещо погіршилась», 23,8% - «важко відповідсти».

Про певне підвищення рівня довіри до Північного апеляційного господарського суду вказали такі результати опитування: 40,9% - «дещо підвищився», для 59,1% рівень довіри залишився без змін.

Проведене анкетування, також, дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість і ефективність роботи суду. 

 

 

Північний апеляційний господарський суд висловлює вдячність усім учасникам анонімного опитування за витрачений час на надання відповідей.

Усі результати проведеного анонімного опитування було опрацьовано та взято до уваги.