Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України, Північним апеляційним господарським судом з 17 по 30 червня 2020 року проводилось анонімне анкетне опитування громадян – відвідувачів суду.
Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити архітектурну та інформаційну доступність суду; зручність умов перебування громадян в суді; організацію та якість роботи канцелярії та суду; повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду; якість інформаційної наповненості web-ресурсів Північного апеляційного господарського суду; ступінь довіри до господарських судів України.
В опитуванні взяли участь 11 респондентів, які є учасниками судових процесів, переважно віком від 26 до 39 років (63,6% респондентів). Всі респонденти добре обізнані з роботою суду та суддів (45,5% респондентів обрали варіант «цілком обізнаний/обізнана» та 45,5% респондентів обрали - «загалом обізнаний/обізнана», варіант «майже не обізнаний/не обізнана» жодним респондентом не обирався).
Відділом організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень опрацьовано анкети, заповнені учасниками опитування, та встановлено такі результати.
Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку організації роботи Північного апеляційного господарського суду.
Зокрема, більшість респондентів надали позитивні оцінки («відмінно» та «добре») щодо:
- зручності доступу до будівлі суду, чистоти та санітарного стану приміщення;
- повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів інформації на інформаційних стендах, а також інформаційної наповненості на веб-ресурсах Північного апеляційного господарського суду;
- організації роботи канцелярії та якості роботи суду в цілому.
Крім того, анкета, містила питання щодо порівняння рівня якості роботи суду та підвищення рівня довіри. Так, на питання «Чи змінилася якість роботи суду порівняно з минулим роком?» 9,1% респондентів обрали варіант «значно покращилась», 72,7% респондентів обрали - «дещо покращилась», 18,2% - «залишилась без змін».
Про певне підвищення рівня довіри до Північного апеляційного господарського суду вказали такі результати опитування: 10,0% респондентів обрали варіант «значно підвищився», 30,0% - «дещо підвищився», для 60,0% рівень довіри залишився без змін.
Проведене анкетування, також, дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість і ефективність роботи суду.