flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян – відвідувачів суду стосовно якості та ефективності роботи Північного апеляційного господарського суду з 18.06.2019 по 27.06.2019

 

 

 

 

З метою дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України, у Північному апеляційному господарському суді з 18 по 27 червня 2019 року проводилось анонімне анкетне опитування громадян – відвідувачів суду.

Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити архітектурну та інформаційну доступність суду; зручність умов перебування громадян в суді; організацію та якість роботи канцелярії та суду; повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду; якість інформаційної наповненості web-ресурсів Північного апеляційного господарського суду; ступінь довіри до господарських судів України.

В опитуванні взяли участь 14 респондентів, які є учасниками судових процесів, переважно віком від 26 до 39 років (64,3% респондентів). Всі респонденти добре обізнані з роботою суду та суддів (42,9% респондентів обрали варіант «цілком обізнаний/обізнана» та 57,1% респондентів обрали - «загалом обізнаний/обізнана», варіант «майже не обізнаний/не обізнана» жодним респондентом не обирався).

  

Відділом організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень опрацьовано анкети, заповнені учасниками опитування, та встановлено такі результати. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку організації роботи Північного апеляційного господарського суду.

Зокрема, більшість респондентів надали позитивні оцінки («відмінно» та «добре») щодо:

- зручності доступу до будівлі суду, чистоти та санітарного стану приміщення;

- повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів інформації на інформаційних стендах, а також інформаційної наповненості на веб-ресурсах Північного апеляційного господарського суду;

- організації роботи канцелярії та якості роботи суду в цілому.

 

Крім того, надані позитивні відгуки щодо виявлення працівниками суду доброзичливості, професіоналізму та однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу (42,9% респондентів обрали варіант «так», 50% респондентів обрали – «загалом так» і лише один респондент обрав – «важко визначитись»), а також щодо стриманості працівників суду в конфліктних ситуаціях (50% респондентів обрали варіант «так», 21,4% респондентів обрали – «загалом так», 21,4% - «важко відповісти», один респондент вказав варіант – «ні»).

Анкета, також, містила питання щодо порівняння рівня якості роботи суду та підвищення рівня довіри. Так, на питання «Чи змінилася якість роботи суду порівняно з минулим роком?» 14,3% респондентів обрали варіант «значно покращилась», 28,6% респондентів обрали - «дещо покращилась», 35,7% - «залишилась без змін» і лише один респондент обрав варіант «дещо погіршилась», один респондент - «значно погіршилась» та один респондент обрав - «важко відповісти».

Про певне підвищення рівня довіри до Північного апеляційного господарського суду вказали 28,6% респондентів, для 64,3% рівень довіри залишився без змін та один респондент обрав варіант «ні».

Проведене анкетування, також, дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість і ефективність роботи суду. 

 

 

Північний апеляційний господарський суд висловлює вдячність усім учасникам опитування за витрачений ними час на надання відповідей.

Усі результати проведеного анонімного опитування було опрацьовано та взято до уваги.